קבוצת מורים ועובדי הוראה לא מחוסנים.

 

 

בעקבות פגיעה בדמוקרטיה והשתקת מורים שאינם רוצים להתחסן ולחייבם להתחסן הוקמה קבותה בפייס 
קבוצת המורים ועובדי הוראה הלא מחוסנים הקבוצה וחבריה  לא מתנגדים לחיסונים אלא בעד בחירה חופשית ואין מצב שאנו נתחסן או ניתן לילדנו להתחסן ולא משנה איזה אישור יהיה לזה כרגע. חלקנו מוכנים להבדק בבדיקה מהירה בכניסה לבית הספר, לא על חשבון הזמן שלנו והכסף שלנו אנו מוכנים ללמד מהבית באמצעות למידה מרחוק.

משרד המשפטים קובע שהמדינה רשאית לא לשלם למורים שלא התחסנו ומסרבים להיבדק כתנאי להגעה לבתי הספר. כך פורסם הערב (שני) לראשונה בחדשות הערב בכאן 11.פורסם כי במשרד החינוך נערכים לגייס מורים, בין השאר ממאגרי ממלאי המקום כדי להחליף מורים שמסרבים להתחסן או להיבדק.
חלקנו חושב החיסון הוא פלטפורמה לבדיקת צייתנות אזרחית. זה הניסוי האמיתי בנו. עובדי הוראה  הלא מחוסנים זה כוח ענק ואם ננצל אותו נכון הם לא יצליחו. אם כל המורים שלא התחסנו יגידו או קיי אנחנו יוצאים מהמערכת, זו תהיה מכה קשה. אם כל אחד ידרוש מכתב שהמערכת מתחייבת שלא יקרה לו כלום, ואם יקרה יקבל פיצוי שמן.
מתן חודרוב: פרסמנו הערב: 64% מהמורים שאינם מחוסנים או מחלימים, מלמדים במגזרי המיעוטים – הערבי והחרדי. בחינוך הממלכתי והממלכתי-דתי כולו, מלמדים רק 8,050 מורים ללא תו ירוק (לא כולל סגל מסייע). הבעיה המרכזית: רוב המורים הלא-מחוסנים מלמדים ביסודי – שכבות הגיל שבהן גם התלמידים אינם יכולים להתחסן.

עופר חדד ערוץ 12 הכתב :
"‏מבין שיש אנשי חינוך שמסרבים להתחסן ומסרבים גם להיבדק כחלופה (מאוזנת). החוק כרגע מחייב לשלם להם משכורת גם אם יישארו בבית. אז יתכבד בית המחוקקים וישנה את החוק. ככה פשוט. מערכת החינוך לא יכולה להיות אכסניה לחבורה מטורללת שלא מוכנה לנקוט את מינימום הזהירות בזמן מגפה ולכל הפחות להיבדק".
השנה תהיה למידה מרחוק , האם יפשרו למוקה לא מחוסן ללמד מהבית?[ 
 
הכנסת מצלמות לכיתה

בואו  להצטרף  לקבוצת המורים ועובדי הוראה

 הלא מחוסנים

connect