בימים האחרונים  בתי הספר נפתחים עמעט בכל שכבות הגיל אבל אין תכנון לחזרה מסודרת לבתי הספר וההתוויות לא מתאימות למציאות!

יואב גלנט-משתמש ברשתות חברתיות

יואב גלנט השתמש ברשת חברתית טוויטר על מנת לתקשר עם השחקנים האחרים במערכת החינוך, שר החינוך פונה להורים (מציץ): בחשבון הטוויטר :"תלמידות ותלמידים יקרים תלמידי כיתות ז׳, ח׳, ט׳, י׳ – לא שכחנו אתכם. – בשעה טובה כולכם חוזרים לבית הספר – ללימודים, למורים ולחברים. הקבינט אימץ את התכנית שגיבש משרד החינוך יחד עם צוות המומחים לפתיחת כל בתי הספר החל מיום ראשון הקרוב. ב-29.11 יחזרו תלמידי התיכונים ושבוע לאחר מכן, ב-6.12, יצטרפו אליהם תלמידי חטיבות הביניים.

המנהלים והמורים ערוכים לפתיחת מוסדות החינוך השונים ויחד עם גורמי הבריאות נגדיל את היקף הבדיקות לתלמידים ולצוותי ההוראה, כדי לשמור על בריאותם. תודה לראש הממשלה ולשרי הקבינט על התמיכה. לכם, התלמידים היקרים לנו מכל, נותר רק להכין את .

אנו רואים את מר גלנט משתמש ברשתות החברתיות דוגמת טוויטר על מנת להעביר את המסר לתלמידים, מורים וההורים.הילקוט  

ספרים

עיפרון

גם ההורים משתמשים ברשתות החברתיות, כדוגמת הנהגת ההורים :" הנהגת ההורים הארצית, בשיתוף מנהלי התיכונים בתל אביב ומועצת התלמידים תל אביב, דורשים – החזירו את הילדים למוסדות החינוך והפחיתו בחומר הלמידה.   –פייסבוק 

מפה אנו למדים השימוש ברשתות חברתיות הוא חיוני ,במיוחד במערכת החינוך השימוש נעשה הן על ידי מורים ונציגהם -פחות- והן על , ידי תלמידים , והוריהם  לכן ההשפעה המאד חשובה של הרשתות החברתיות בהעברת מסרים !

מכאן על מערכת החינוך ללמוד איך להשתמש בערוצים השונים, כלומר רשתות חברתיות שונות, על מנת להעביר מסרים מנהלתיים ופדגוגים, וכן יש לדאוג את הקונטקס שהמסר יעבור.

מומלץ לקרוא:
רשתות חברתיות וחינוך

רשתות חברתיות ותהליך הלימודי

מר אמיר לוז ב - 15.7.15 התקיימה השתלמות קיץ טכנולוגית והיית שותף כמרצה בנושא: טאבלטים בחינוך ברצוננו להודות לך על השתתפותך והרצאתך המרתקת עד מאוד משתתפי ההשתלמות אף הם מביעים את הערכתם הרבה!! יישר כח ותודה על שיתוף הפעולה עם הרבה הערכה. בברכה, רות שוקרון, רכזת תפעול ותחזוקה מירי בנדיקט, רכזת טכנולוגית ומפתחת סביבות מקוונות צוות מינהלת המחשבים, מנח"י
רשתות חברתיות הם חשובות בתהליך הלמידה

אחד הקשיים בניהול הסיכונים במוסדות חינוך נובע ממחסור במידע על היקף ההתפשטות של הנגיף בבתי ספר, שקשור לכך שילדים נוטים לא להראות תסמינים של המחלה. אם התגלה חולה COVID-19 אחד בבית הספר, כמה חולים אסימפטומטיים (אנשים שנדבקו אך לא מציגים תסמינים) נוספים קיימים? כל עוד לא ברורה התשובה לזה, קשה לענות גם על שאלה בסיסית נוספת: מה עושים כשמתגלה חולה קורונה בבית הספר? בארץ מכניסים לבידוד של הקפסולה והמורה.. דבר הפוגע בלמידה הרגילה..

הציפייה היא שרוב בתי הספר ייפתחו מחדש לקראת האביב , עם הגבלות למניעת הדבקה כגון חבישת מסכות, הקפדה על היגיינה ושמירה על ריחוק פיזי והעיקר חיסון אנשי צוות (מורים וכח הוראה-הכולל מזכירות) חיסון התלמידים בכיתות הגבוהות וברגע שיאושר לחסן את התלמידים הצעירים יותר  על ידי המוסדות הרלוונטים.

אחרי שחזרנו  ויש לנו נסיון האם משרד החינוך והשר שעומד בראושו האם הם באמת הסיקו מסקנות איך יתקיים שיעור במערכת החינוך ואיך להשתמש בכלים בתהליך הלמידה מרחוק, מה עובד ומה לא בתהליך הלמידה מרחוק. ואיך ממשיכים ללמד מרחוק גם בשגרה…

שימוש ברשתות חברתיות על ידי שר החינוך ההורים המורים והתלמידים יעזור לשפר את תהליך הלמידה.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp