רשתות חברתיות בחינוך -הצלחתם לעודד אותי
הצלחתם לעודד אותי לאחרונה אני כותב הרבה, ומביא הרבה חומר על שימוש ברשתות חברתיות , במערכת החינוך. לאחרונה יש הרבה פניות במייל על מידע בנושא , אני אשמח לעזור אבל אם משהו רוצה להשתמש בחומר באתר אשמח אם ייתן לי קצת קרדיט.

רשתות חברתיות בחינוך המלצות
הרבה חומרים תוכלו למצוא בדף הפייסבוק שלי :
https://www.facebook.com/socialmediaeducation2014/
בנושא קרינה אני רואה שקיים חשש מוצדק לדעתי מנושא הקרינה ואני ממליץ על קבוצת הפייסבוק: קרינה לא בבית ספרנו
הכנסת טכנולוגיית המידע היא צורך של החברה המודרנית על בית הספר להיות ערוף לכך אבל יש המון ביקורת על נושא זה: הוא בקבוצה הבא : ניסויי לא מבוקר – מחשוב בתי הספר.
אני יוצא מנקודת הנחה שמאז 2009 אני טוען שהרשת והמדיה החברתית בפרט הן חלק בלתי נפרד מחינוך ולמידה משמעותית. על המהפכה הדיגיטלית והשפעתה על תהליכי הוראה ולמידה – יחסי מורה תלמיד, קבוצות פייסבוק וווטסאפ ייעודיות, אפליקציות למובייל, סרטוני יוטיוב וכמובן מאגרי מידע.
מה מטרת האתר:
- לאפיין רשתות חברתיות אלו רשתות חברתיות יש ?האם הכל זה רק פייסבוק?
- לנתח את ההשפעה של רשתות חברתיות בתחומים שונים . (במיוחד בהושא שפה)
- לתכנן פדגוגיה מבוססת רשת חברתית .
- להשתמש בתיאוריות למידה כדי לנתח למידה בסביבת רשת חברתית בקונטקסטים שונים
- להבין את האתגרים של שימוש ברשת חברתית בחינוך .

השימוש ברשתות חברתיות מהווה את מערכת החינוך איך להשתמש בכלי של המדיה החברתית , איך לפעול כנגד "עברייני מקלדת" מה איתי בשימוש ברשתות חברתיות. ובעיקר במאמר שכתבתי רשתות חברתיות מבטאות את ביטול הזמן והמקום.