אמיר לוז -Amir Luz
אמיר לוז הוא חוקר חינוך המתמחה בהשפעת הבינה המלאכותית והרשתות החברתיות על תהליכי למידה במאה ה-21. בעבודתו הוא בוחן באופן מקיף את השינויים הפדגוגיים המתחוללים בזכות כלים טכנולוגיים מתקדמים ומצביע על הדרכים שבהן ניתן להשתמש בכלים אלו לשיפור תהליכי הוראה ולמידה.בזכות הידע המקצועי הנרחב והגישה החדשנית של אמיר, הוא מצליח ליצור גשר בין תחום החינוך לבין העולם הדיגיטלי המתפתח. אמיר מספק פרספקטיבות מדעיות מעמיקות ומיומנויות ייחודיות המסייעות למחנכים ולמוסדות להטמיע טכנולוגיות אלו בתהליך החינוכי. בנוסף, כותב ספר בנושא שיכול להפוך לכלי שימושי עבור אנשי חינוך, הורים ותלמידים המעוניינים להפיק את המרב מהעידן הדיגיטלי.

Amir Luz is an education researcher specialising in the impact of AI on learning processes in the 21st century. The effects of AI and social networks on learning methods in the 21st century. As a result of advanced technological tools, he comprehensively examines pedagogical change, pointing out ways to use these tools to improve teaching and learning processes.
Thanks to Amir's extensive professional knowledge and innovative approach, he develops a bridge between education and the digital world. Amir provides in-depth scientific perspectives and unique skills that help educators and institutions integrate these technologies into the educational process. In addition, he is writing a book on the subject that can become a valuable tool for educators, parents and students who want to get the most out of the digital age.
הישגים ותורמות
- Education in the Digital Age: Effectively Balancing Technology, Humanity, and Creativity
- Amir Luz, the author of Education in the Digital Age: Effectively Balancing Technology, Humanity, and Creativity, is a thought leader in exploring the interplay between advanced technologies and educational methodologies. His book delves into the complex dynamics of integrating artificial intelligence and social networks into modern education systems while critically addressing challenges like digital literacy, social equity, and pedagogical transformation.
The book presents a comprehensive framework for using technology as a supportive tool rather than a goal, aiming to foster creative learning, critical thinking, and collaborative environments. Luz emphasises equipping students and educators with the necessary skills to navigate the evolving digital landscape effectively.
Dedicated to his niece, Nitzan Bokshpan Luz, this work reflects Luz's commitment to inspiring hope and a forward-looking vision for education in the 21st century.
אמיר לוז, מחברו של "חינוך בעידן הדיגיטלי: איזון יעיל בין טכנולוגיה, אנושיות ויצירתיות", הוא מוביל מחשבה בחקר יחסי הגומלין בין טכנולוגיות מתקדמות ומתודולוגיות חינוכיות. ספרו מתעמק בדינמיקה המורכבת של שילוב בינה מלאכותית ורשתות חברתיות במערכות חינוך מודרניות תוך התייחסות ביקורתית לאתגרים כמו אוריינות דיגיטלית, שוויון חברתי וטרנספורמציה פדגוגית.
הספר מציג מסגרת מקיפה לשימוש בטכנולוגיה ככלי תומך ולא כמטרה, במטרה לטפח למידה יצירתית, חשיבה ביקורתית וסביבות שיתופיות. לוז מדגישה לצייד את התלמידים והמחנכים במיומנויות הנדרשות כדי לנווט בצורה יעילה בנוף הדיגיטלי המתפתח.
עבודה זו מוקדשת לאחייניתו, ניצן בוקשפן לוז, משקפת את מחויבותו של לוז להפיח תקווה וחזון צופה פני עתיד לחינוך במאה ה-21.
אמיר לוז לא רק חוקר אלא גם משפיע בתחום החינוך. במהלך השנים, הוא הצליח לכתוב מאמרים שהתפרסמו מעודדים את התלמידים, מחנכים ומוסדות לחינוך למעבר למאה ה-21, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות המעצימות את חוויית הלמידה.