בימים האחרונים  בתי הספר נפתחים עמעט בכל שכבות הגיל אבל אין תכנון לחזרה מסודרת לבתי הספר וההתוויות לא מתאימות למציאות!

אמיר לוז הוא פעיל חברתי העוסק בחינוך, טכנולוגיה בחינוך, ובחינת למידה מרחוק האם זה טוב למערכת החינוך. אמיר לוז מיעץ למורים  ואנשי חינוך על השימוש בטכנולוגיה חינוכית,

אמיר לוז מאמין ותיק ששימוש ברשתות חברתיות בחינוך חייה להיות נפוץ בתהליך הלמידה בבית ספר, אמיר מאמין בחשיבות השימוש בטקסט! אבל אפשר להביע את הרעיון הלימודי על ידי תמונות וידאו וסרטונים.

אמיר לוז מבקר את מערכת החינוך ומדיניותה בהכנסת טכנולוגיית המידע ורשתות חברתיות למערכת .

אמיר לוז  מבקש לבזר ולהאציל סמכויות למורים ולמנהלים כי הם יודעים הכי טוב  יודעים איך ללמד את תלמידיהם ואולי  פחות איך להשתמש בטכנולוגיית המידע, במיוחד המורים הבוגרים יותר.

אמיר לוז אומר ששימוש בטכנולוגיית המידע, משנה את תפיסת החינוך  במקום החינוך המסורתי במקום אחד בבית הספר  ובשעות ספיציפיות.. והחינוך יכול להתבצע בכל שעה ובכל מקום.

דרך אגב לא חייב להשתמש בזום יש טכנולוגיות אחרות של רשתות חברתיות בעלות איכות יותר טובה.
ושיעור בטכנולוגיית המידע ובמיוחד בזום לא אפקטיבי יותר מ עשרים דקות.

אמיר לוז תומך במערכת החינוך בעת הזאת של שימוש בטכנולוגייה וברשתןת חברתיות, ומקווה שזה ימשיך גם אחרי שהמגיפה תגמר.

Distance Learning
למידה מרחוק מתחילה להיות
השלב הבא בתהליך הלמידה

אמיר לוז הוא איש חינוך התומך בשימוש בטכנולוגיית המידע ברשת האינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות.

אחד הקשיים בניהול הסיכונים במוסדות חינוך נובע ממחסור במידע על היקף ההתפשטות של הנגיף בבתי ספר, שקשור לכך שילדים נוטים לא להראות תסמינים של המחלה. אם התגלה חולה COVID-19 אחד בבית הספר, כמה חולים אסימפטומטיים (אנשים שנדבקו אך לא מציגים תסמינים) נוספים קיימים? כל עוד לא ברורה התשובה לזה, קשה לענות גם על שאלה בסיסית נוספת: מה עושים כשמתגלה חולה קורונה בבית הספר? בארץ מכניסים לבידוד של הקפסולה והמורה.. דבר הפוגע בלמידה הרגילה..

הציפייה היא שרוב בתי הספר ייפתחו מחדש לקראת האביב , עם הגבלות למניעת הדבקה כגון חבישת מסכות, הקפדה על היגיינה ושמירה על ריחוק פיזי והעיקר חיסון אנשי צוות (מורים וכח הוראה-הכולל מזכירות) חיסון התלמידים בכיתות הגבוהות וברגע שיאושר לחסן את התלמידים הצעירים יותר  על ידי המוסדות הרלוונטים.

אחרי שחזרנו  ויש לנו נסיון האם משרד החינוך והשר שעומד בראושו האם הם באמת הסיקו מסקנות איך יתקיים שיעור במערכת החינוך ואיך להשתמש בכלים בתהליך הלמידה מרחוק, מה עובד ומה לא בתהליך הלמידה מרחוק. ואיך ממשיכים ללמד מרחוק גם בשגרה…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp