וידאו חשוב מאד

רשתות חברתיות כוללות טקסט תמונההחיבור בין האנשים יכול להיות תלוי בתוכן
התוכן יכול להיות טקסט או תמונה אבל בעיקר בזמן האחרון הוא בצורת סירטון.

הכח שעובר היא יצירת התוכן נעשית על ידי המשתתפים ברשתות החברתיות ובעיקר השימוש בסירטונים.
הרבה מאד אנשים משתמשים ברשתות חברתיות על מנת  לעלות מסרים ולקבוע את הסדר יום.
האנשים שמעלים סירטונים בעצם הפכו לבעלי מקצוע: (ויקיפדיה) יוּטְיוּבֶּר (באנגליתYoutuber) הוא אדם המעלה ומופיע בסרטונים באתר האינטרנט YouTube.[1] לרוב, היוּטְיוּבֶּר יהיה אחראי על כתיבת התסריט, צילום, בימוי ועריכת הסרטון המועלה לאתר.

כל אחד ואחת יכולים ליצור ערוץ באתר, כאשר כל ערוץ מתמקד בסוגה שונה. בין הסוגות הנפוצות באתר: אופנהאיפורמוזיקהאוכלספורטמתיחותולוגים (וידאו בלוגים)גיימינג, סגנון חופשי וכדומה. יוּטְיוּבֶּר יחיד יכול להפעיל מספר ערוצים שונים. יוּטְיוּבֶּרִים מתפרנסים מיצירת הסרטונים באמצעות תוכנית השותפות עם YouTube ומשיתוף פעולה עם חברות מסחריות ועמותות, תמורת פרסום החברה או מוצריה.

מחקר שבדק את הרגלי צריכת התקשורת מראה כי מרבית בני הנוער מבלים את שעות הפנאי שלהם בגלישה באינטרנט. כך נעשתה המדיה החברתית לחלק משמעותי בחיינו. לרשתות החברתיות יש כוח חברתי אדיר. הרשתות החברתיות באינטרנט הוסיפו ממד חדש לכוח שהיה נתון עד כה ברובו בידי התקשורת הכתובה והאלקטרונית.  והיום יש חיפוש של שסירטונים ברשת החברתית בעיקר טיקטוק ויו טיוב.במיוחד בקרב קבוצת הגיל הנשית שמתחת לגיל 40.