חינוך

השימוש במצלמה

היום אם כניסת הרשתות החברתיות, חלה עליה בשימוש בתמונות ובצילומי סירטונים או סרטים. לכן למה צריך להביא תוצריפ לימודיים רק בטקסט, למה אי אפשר להביר בצורת צלילים, תמונות וסירטונים.

השימוש המצלמת סטילס או וידאו או אפילו שימוש במצלמה של טלפון הנייד שלך…

השימוש במצלמה

השימוש ברשתות לברתיות מחייב לדעתי להשתמש בתמונות או בסירטונים בערוצים השונים כמו TIK TOK YOUTUBE INSTAGRAM ו PINTEREST

פוסטים בבלוג הופכים לסטטוסים בפייסבוק, מתכווצים להודעות טוויטר קצרות, ובסופו של דבר מוצאות את הדרך לתמונה   או סרט באינסגטרם  יוטיוב או  גם תמונה בפינטרסט.  המדיה החזותית מתחזקת בקצב מהיר.

רשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט חשפו אותנו ליכולות השיווק החזותי לפחות כ-8 שנים האחרונות .  זה הזמן למנהלי מותגים להבין את העוצמה הקיימת בתקשורת חזותית, ליכולת להעברת מסרים באמצעות תמונה ועיצוב אמוציונאלי.  עד לפני זמן לא רב, דגלנו באמירה ברורה שהתוכן הוא המלך.  אולם, לאחרונה אנחנו מקבלים חיזוקים רבים לעובדה שתמונה  או סרט שווה יותר מאלף  מילים, וזו לא קלישאה.  יותר ויותר אנחנו עדים לכך שגולשים באינטרנט מגיבים טוב יותר לתמונות ולמרכיבים וויזואליים, לעומת לתוכן כתוב. 

תמונות או סירטונים מאפשרות לגולש להבין את המסר באמצעות משהו מעט יותר מוחשי ממילים, כך שלמעשה הגולש רואה שומע וכמעט ומרגיש את המוצר.
למשל מה הבדל בו אינסטגרם ליוטיוב חברתי  גב' מורן זר קטרשטיין מסבירה את זה בצורה מעולה !

לסיכום השימוש החזותי בתמונות תוסף נפח גדול והולך ברשתות, לדעתי יש להכשיר את התלמידים באורינות מסוימת על מנת להשתמש ביעילות על מנת לשווק ולפרסם את המסר.