המציאות היום זה למידה מרחוק

למידה מקוונת (מרחוק) זה צו השעה

הילדים ובני הנוער הלומדים כיום במערכת החינוך נולדו למציאות טכנולוגית רוויית מסכים, ועושים שימוש תכוף ומגוון ברשת האינטרנט. ניתן לומר כי כמעט כל היבט בחייהם מקבל ביטוי בשימוש במרחבים וירטואליים, ותקשורת בין-אישית המתקיימת בתיווך אמצעים טכנולוגיים היא התקשורת השגרתית עבורם וגם עבור רבים מאיתנו ההורים.
מקור
https://parents.education.gov.il/prhnet/parents/society-family-community/cyber-bullying?utm_source=sms&utm_medium=txmsg_family-community&utm_campaign=learningsafely

השימוש בכלים טכנולוגיים

אנו חיים בעידן של הורות דיגיטלית ולמעורבות ההורים בחיים המקוונים של ילדיהם יש חשיבות יתרה. מדובר באתגר משמעותי ביותר עבור ההורים, אשר חלקם צריך להתגבר תחילה על הפער הדיגיטלי הבין-דורי שקיים בכל הנוגע למרחב הווירטואלי ועל טכנופוביה.

ההורים יש תפקיד חשוב בתפעול  ותחזוקת אמצעי הקצה ,כלומר המחשב להכניס את הילדים ל ZOOM או תוכנה אחרת  (גוגל קלאס), הההורים מעצבים את  פינת המחשב , ההורים חייבים לבדוק עם האינטרנט עובד, הילד יושב ואין תקלה באמצעי קצה. (והסוללה מלאה), רוב התקלות בעיקר הם בבית ולא ברשתות האינטרנט:
 "תמיכה טכנית זה טנגו, אי אפשר בלי שיתוף פעולה. דווקא הלקוחות שהודו כבר בתחילת השיחה שהם בקושי מבדילים בין הלחצן הימני לשמאלי בעכבר והתחננו שאעזור להם – איתם הסתדרתי הכי טוב, והייתי הכי סבלני ואדיב בעולם. הרי גם אני לא הייתי סופר-חנון מחשבים כשהגעתי הנה. אבל לך תתמודד עם לקוחות שמתעקשים ש"זו תקלה אצלכם" ולא מוכנים שנבצע ביחד אף בדיקה לאבחון הבעיה. כמה שהם מתעקשים, ב-99.9 אחוז מהמקרים זו באמת בעיה במחשב שלהם. תקלות כלליות מצד הספק הן הרבה פחות נפוצות".
מקור

היום ההורה הממוצע והתלמיד חייבים שתהיה להם אורינות מחשב, והיכולת להשתמש במחשב בתוכנות על מנת, לתפעל את תכנית הלמידה המקוננת.